مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 13:402021-03-13سياسي

واکاوی معارف ناب توحیدی و فاطمی در موسوعه تسبیح کوثر


مولف کتاب موسوعه تسبیح کوثر واکاوی معارف ناب توحیدی و فاطمی را یک ضرورت برشمرد و گفت: انگیزه تألیف این کتاب نگاه دقیق به تسبیحات حضرت زهرا(س) و انعکاس حقیقت این تسبیح بوده است.

- به گزارش خبرگزاری فارس از  قم ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم موسوی  ظهر امروز در مراسم رونمایی از موسوعه تسبیح کوثر، واکاوی معارف ناب توحیدی و فاطمی را یک ضرورت برشمرد و با بیان اینکه انگیزه تألیف این کتاب نگاه دقیق به تسبیحات حضرت زهرا(س) و انعکاس حقیقت این تسبیح بوده است اظهار کرد: در روایات آمده که همه واجبات و مستحبات دینی محدودیتی داشته جز ذکر خدا بوده و نام گذاری این ذکر کبیر به نام حضرت زهرا(س) نشان از قدر و منزلت این بانوی بزرگواری است.

وی با تاکید بر ضرورت تأمل در دین خاطرنشان کرد: در درجه نخست در تسبیح حضرت زهرا(س) این تفکر وجود داشته زیرا حضرت فاطمه زهرا(س) ادامه دهنده ولایت الهی در بروی زمین بوده و امامان از نسل وی است.

مولف کتاب موسوعه تسبیح کوثر با بیان اینکه موسوعه معارف ناب توحیدی و فاطمی از طریق تفرقه و درایت در احادیث واکاوی شده است گفت: فروعات فقهی تسبیح حضرت زهرا(س) در موسوعه تسبیح کوثر بررسی  دقیق و جامعه شده است، تألیف موسوعه تسبیح کوثر حدود دو سال زمان برد، تأکید امامان معصوم(س) ثواب این تسبیح را بیش از هزار رکعت نماز می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی معارف ناب توحیدی و فاطمی در موسوعه تسبیح کوثر

واکاوی معارف ناب توحیدی و فاطمی در موسوعه تسبیح کوثر