مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-13سياسي

اسناد عادی، منشا 50 درصد دعاوی حقوقی و کیفری همدان


معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: منشاء 50 درصد دعاوی حقوقی و کیفری در همدان اسناد عادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عباس نجفی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نقش و جایگاه مهم خبرنگاران در اطلاع رسانی و آگاهی به منظور بهبود شرایط و ایجاد تفاهم و تعامل بین مسوولان و مردم بر کسی پوشیده نیست و بالطبع حوزه اطلاع رسانی و خبررسانی نیز با مشکلات زیادی مواجه است اظهار کرد: در حوزه اطلاع رسانی باید در یک چارچوب مشخص و با نگاه منصفانه و بی طرفانه موضوعات فارق از هرگونه جریان و جهت منعکس شود.

وی بیان کرد: اعتبار، شان و جایگاه رسانه به این است آنچه در جامعه اتفاق می افتد بر اساس واقعیت و مستندات انعکاس دهد و نه اینکه تحت تاثیر جریان خاص، تفکر و منافع و گروه و اشخاص خاص پیش رود چراکه آنگاه بزرگترین سرمایه یک رسانه یعنی اعتماد عمومی مورد خدشه قرار می گیرد و ممکن است آن اعاده به زودی اتفاق نیافتد.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با اشاره به اینکه امروز عصر اطلاعات و ارتباطات است و فضای مجازی بر جامعه حاکم بوده و اطلاعات در کسری از ثانیه جابه جا می شود گفت: مدیریت این اطلاعات حساسیت خاصی را دارد و می طلبد فعالین حوزه رسانه و مدیران در حوزه های مختلف تعامل بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد عادی، منشا 50 درصد دعاوی حقوقی و کیفری همدان

اسناد عادی، منشا 50 درصد دعاوی حقوقی و کیفری همدان