مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-13اجتماعي

پیش بینی شب سرد و یخبندان در مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران یادآور شد:  امشب با توجه به صاف شدن هوا و تشعشع شبانه انتظار داریم شاهد شب سرد و یخبندانی باشیم.

- احمد اسدی امروز درباره پیش بینی وضعیت جوی آسمان مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از روز گذشته با تقویت سامانه بارشی و ریزش هوای سرد شاهد تشدید بارش برف و باران همراه با وزش باد و کاهش محسوس دما در آسمان مازندران بودیم.

وی افزود: بیشترین بارش باران طی 24 ساعت گذشته از رینه لاریجان با 90، نوشهر 57، آلاشت 47، ایزدشهر 46، قراخیل و تلوک قائم شهر 45 و ساری و امل با 43 میلی متر و در ایستگاه های باران سنجی از تاکور بلده 60 و شانه تراش رامسر  با 51 میلی متر به ثبت رسیده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: بیشترین برف نیز شانه تراش رامسر 69، بطاهرکلای بلده 65، کندلوس 45، آلاشت 42، رینه 37، سیاه بیشه 32، بلده با ارتفاع 30 سانتی متر گزارش شده است.

اسدی با اشاره به سرعت 72 کیلومتر بر ساعتی باد از بلده، بیان کرد: درمجموع بارش برف و باران در استان قابل ملاحظه استان بوده و بارش برف صبح امروز به دامنه های استان کشیده شده است.

وی با اعلام اینکه بارش برف و باران کمابیش امروز در اسمان مازندران ادامه دارد، تصریح کرد:  به تدریج از شدت بارش ها کاسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی شب سرد و یخبندان در مازندران

پیش بینی شب سرد و یخبندان در مازندران