مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-13اجتماعي

زیبایی های بارش برف پایانی سال در مازندران + عکس


بارش برف طی دو روز اخیر در کنار محدودیت های تردد و تلاش راهداران برای بازگشایی محورها، زیبایی خاصی به روزهای پایان سال داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، از روز گذشته بیشتر نقاط استان پوشیده از برف شدند، بارش تا جایی ادامه داشت که بسیاری از محورهای ورودی و خروجی استان مسدود شد.

صبح امروز بارش برف شدید در مازندران تیتر یک اخبار بود و همه جا صحبت از سرما، محدودیت، مسدود شدن مسیرها و غیره بود، در حالی که سفیدپوش شدن استان در این روزها پیامد و آثار مثبتی را با خود به همراه دارد.

با توجه به اینکه طی زمستان جاری در مازندران شاهد بارش برف همچون گذشته نبودیم، کشاورزان و باغداران مازندران در روستاهای دور دست و پای کوه نگران کم آبی و بی آبی در پی کاهش بارش برف و باران بودند، که بارش برف در شب گذشته نقطه امیدی برای زحمتکشان این استان به شمار می رود.

کرونا یی در فضای مجازی تصاویر و کلیپ هایی زیبا از بارش برف زیبای پایانی سال را به معرض نمایش می گذارند.

   با توجه به شیوع و ماندگاری ویروس منحوس کرونا، مازندران به عنوان یکی از مناطق مسافرخیز همواره حتی در شرایط قرمز کرونایی میزبان مهمانان و مسافرانی از نقاط مختلف کشور بوده است، ولی از روز گذشته برف با عنوان مانعی بزرگ سد راه مسافران نوروزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیبایی های بارش برف پایانی سال در مازندران + عکس

زیبایی های بارش برف پایانی سال در مازندران + عکس