مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 14:352021-03-13فرهنگي

«بانوی بهشت» علیه بانوی بهشت


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید نجفی؛ از همان تیزر فیلم می توان فهمید که این بار یاسر الحبیب چه گلی به سر شیعه انگلیسی ریخته است! این بار نام بانوی بهشت را بر سر نیزه ها برده اند تا بدون حکمیت، - بانوی بهشتشان از داعش و جنایت هایش می گوید و بعد آن را به ماجرای 1400 سال پیش و سوختن خانه مادر بر می گرداند و عاملان آتش را همین داعشیان امروز می داند و نتیجه می گیرد که پیروان آن ها نمی توانند محبت اهل بیت را بر دلشان داشته باشند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، مجید نجفی؛ از همان تیزر فیلم می توان فهمید که این بار یاسر الحبیب چه گلی به سر شیعه انگلیسی ریخته است! این بار نام بانوی بهشت را بر سر نیزه ها برده اند تا بدون حکمیت، سر شیعه را بر نیزه ببرند! برائت از دشمنان اهل بیت جزو ضروریات شیعه است پس ماجرا، حکایت ترس نیست؛ بلکه حکایت ادعای عده ای برای مقابله با محبین اهل بیت و شیعه است که حال با ابزار هنر و با قدرت تمام علیه شیعه و مادرش، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها قد علم کرده است.

بانوی بهشتشان از داعش و جنایت هایش می گوید و بعد آن را به ماجرای 1400 سال پیش و سوختن خانه ی مادر بر می گرداند و عاملان آتش را همین داعشیان امروز می داند و نتیجه می گیرد که پیروان آنها نمی توانند محبت اهل بیت را بر دلشان داشته باشند و برعکس دشمن اهل بیت تربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بانوی بهشت» علیه بانوی بهشت

«بانوی بهشت» علیه بانوی بهشت