مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 14:552021-03-13سياسي

برنامه پنجمین شورای اسلامی شهر تهران محکم نبود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو؛ خسرو دانشجو، عضو پیشین شورای اسلامی شهر تهران پس از ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره شیوه ثبت نام در این دوره، - خسرو دانشجو در رابطه با عملکرد پنجمین شورای اسلامی شهر تهران، اذعان کرد: فعالیت عمده ای از مجموعه شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری تهران که بخواهیم آنرا فعالیت درخوری که نفعی برای شهر تهران داشته بدانیم ندیده ام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو؛ خسرو دانشجو، عضو پیشین شورای اسلامی شهر تهران پس از ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره شیوه ثبت نام در این دوره، گفت: چند ساعتی برای ثبت نام غیرحضوری تلاش کردم اما گویا سیستم امروز با مشکلاتی روبرو بود و موفق نشدم که به صورت غیرحضوری ثبت نام کنم.

وی در پاسخ به این سوال که وابسته به کدام حزب در این دوره از انتخابات شوراها حضور یافته است، بیان کرد: با شورای وحدت و شورای ائتلاف همکاری دارم و امیدوارم این افتخار را پیدا کنم که شورای وحدت اسم من را در لیست قرار دهد.

دانشجو افزود: اما اگر اینگونه نشد، معتقدم فعالیت در شورای شهر تهران نیاز به عقبه ای دارد که پشتیبان موفقیت فعالیت بشود و باید جمعی هماهنگ وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه پنجمین شورای اسلامی شهر تهران محکم نبود

برنامه پنجمین شورای اسلامی شهر تهران محکم نبود