مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 15:152021-03-13سياسي

قدردانی از عکاس ایسنا در جشنواره ملی «رسانه شهر» شیراز


آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره ملی «رسانه شهر» عصر شنبه 22 اسفند با حضور معاون فرهنگی شهرداری شیراز در سالن مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار و در این مراسم از محمدرضا دهداری، - ایسنا/فارس آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره ملی رسانه شهر عصر شنبه 22 اسفند با حضور معاون فرهنگی شهرداری شیراز در سالن مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار و در این مراسم از محمدرضا دهداری، عکاس ایسنای فارس قدردانی شد.

دبیر نخستین جشنواره ملی رسانه شهر در این مراسم با بیان اینکه ابزارهای ارتباطی جدید به شرط اینکه در نظام مدیریت شهری درست تعریف شوند، مزیت های زیادی ایجاد می کنند، گفت: این ابزارها شهروندان را با سیاست های مدیران شهری آشنا و همسو می کند.

فرزاد صدری همچنین با بیان اینکه ابزارهای ارتباطی واکنش شهروندان نسبت به طرح های توسعه ای را در اختیار مدیران شهری قرار می دهد، افزود: این موضوع سبب می شود تا از اجرای پروژه های پرهزینه که نظر عمومی را جلب نکرده اند جلوگیری شود که نمونه زنده آن واکنش مردم و کارشناسان به برنده جایزه پل طبیعت شیراز است.

به گفته او، آموزش های فرهنگی و شهروندی در فضای مجازی به سهولت و در سطح گسترده قابل انجام است؛ البته باز هم به شرط اینکه کار به صورت کارشناسی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از عکاس ایسنا در جشنواره ملی «رسانه شهر» شیراز

قدردانی از عکاس ایسنا در جشنواره ملی «رسانه شهر» شیراز