مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 15:352021-03-13اقتصادي

تکمیل 14 هزار خودروی ناقص کف کارخانه در خراسان رضوی تا پایان نوروز


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به وجود 14 هزار خودروی ناقص کف کارخانه در خراسان رضوی گفت: از فردا تکمیل این تعداد خودروی ناقص در خراسان رضوی آغاز و تا پایان ایام نوروز تمامی این خودروها از کف کارخانه جمع می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، محسن صالحی نیا در بازدید از شرکت اگزوز خودرو خراسان اظهار کرد: شرکت اگزوز خودرو خراسان یکی از مجموعه های بزرگ صنعتی در کشور است که با معنا کردن شعار برداشته است.

وی از رونمایی خط تولید قطعات یدکی در 15 اردیبهشت سال آینده خبر داد و یادآور شد: افزایش سرمایه شرکت اگزوز خودرو از محل مطالبات این شرکت به تصویب رسیده است.

صالحی نیا با اشاره به وجود 14 هزار خودروی ناقص کف کارخانه در خراسان رضوی ابراز کرد: از فردا تکمیل این تعداد خودروی ناقص در خراسان رضوی آغاز می شود و تا پایان ایام نوروز تمامی این خودروها از کف کارخانه جمع می شوند.

وی با تأکید بر لزوم تکیه بر توانمندی داخلی خاطرنشان کرد: حرکت رو به رشد صنعت خودرو چه به لحاظ کیفی چه به لحاظ تنوع و حضور در بازار جهانی زمانی بهتر نمود و بروز خواهد کرد که با تکیه بر توانمندی داخلی و استفاده از ظرفیت های بومی در اقصی نقاط کشور باشد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بابیان اینکه با جهشی که در تولید اتفاق افتاده و افزایشی که در سال جاری داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 14 هزار خودروی ناقص کف کارخانه در خراسان رضوی تا پایان نوروز

تکمیل 14 هزار خودروی ناقص کف کارخانه در خراسان رضوی تا پایان نوروز