مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 15:452021-03-13اقتصادي

چه سهم هایی بخریم؟


وطن خواه معتقد است که درحال حاضر سهم هایی با P/E بسیار پایین زیاد داریم به طورمثال: سهم شستا، پترول، اکثر سهم های پتروپالایشی این ها سهم هایی هستند که برای خرید بسیار پیشنهاد می شود.

- ، محمد وطن خواه، کارشناس بازار سرمایه ضمن اشاره به روند فعلی بورس و پیش بینی شرایط آتی آن بیان کرد: ارزش و حجم معاملات در مدت اخیر رکورد خوبی را از خودش ثبت کرد بازار سرمایه و نوید روزهای خوبی را می تواند داشته باشد.

اما متاسفانه همانطور که شاهد هستیم بازار به شدت تحت تاثیر نوسانگیری حقوقی ها و افرادی است که پول های هوشمند دارند و فقط از سهامداران خرد نوسان می گیرند.

وی یادآورشد که ازطرفی این قانون دامنه نوسان نامتقارن سبب شده است که بسیاری از سهم ها حتی سهم هایی که نقدشوندگی بسیار خوبی داشتند، مانند خودرو، خساپا و حتی شپنا و گروه پالایش در صف فروش قفل باشند و اصلا نقدشوندگی نداشته باشند.

وطن خواه افزود که با این حال اتفاقی که در روزهای گذشته رخ داد البته تاکید می کنم که به قطعیت نمی توان گفت بازار حجم معاملات خوبی داشته پس حتما مثبت خواهد شد، اما از لحاظ تابلوخوانی نسبت خریداران به فروشندگان بسیار قابل ملاحظه بود و همین مسئله جای امیدواری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه سهم هایی بخریم؟

چه سهم هایی بخریم؟