مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 16:152021-03-13دانش

نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی به ایستگاه پایانی رسید


نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی نشان خواجه نصرالدین طوسی با معرفی تیم آرمان، از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، به عنوان تیم برنده به کار خود پایان داد.

- نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی نشان خواجه نصرالدین طوسی با معرفی تیم آرمان، از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، به عنوان تیم برنده به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عباسی سرپرست سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در آیین اختتامیه نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی گفت: مراسم پایانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران هر سال در آذرماه و حوالی روز دانشجو با حضور جمع کثیری از دانشجویان و علاقه مندان برگزار می شد، اما امسال در پی همه گیری ویروس کرونا، مراسم در فضایی کوچکتر و با جمعیتی محدود برگزار شد؛ این ملاحظه در تمام مسیر برگزاری مسابقات همواره مدنظر ما بود.

عباسی خاطر نشان کرد: روند مسابقات در اغلب سال ها به این صورت بود که پس از اتمام یک دوره، مسابقات دوره بعدی با حدود چند ماه فاصله آغاز می شد و این روند بین 10 تا 12 ماه به طول می انجامید تا مسابقات به خط پایان برسد.

این بار بلافاصله پس از اتمام مسابقات دوره هشتم و درست در زمانی که مسابقات دوره نهم باید آغاز می شد، خبر ورود ویروس کرونا به کشور، موجب محدودیت، تعلیق و تعطیلی بسیاری از اجتماعات، روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی به ایستگاه پایانی رسید

نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی به ایستگاه پایانی رسید