مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 16:352021-03-13فرهنگي

فعالیت سینما بهمن شهرکرد با 50 درصد ظرفیت/اکران نوروزی مشروط به تصمیم ستاد کروناست


با توجه به شیوع ویروس کرونا هنوز برای ادامه فعالیت سینماها تصمیم گیری نشده است اما اگر به تعطیلی سینما ها نخوریم اکران نوروزی خواهیم داشت و هم استانی ها می توانند در این ایام از دیدن فیلم در سینما لذت ببرند.

- مهدی حسن زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در طی سال گذشته سینما بهمن شهرکرد با همت موسسه فرهنگی تبلیغی بهمن سبز با 50 درصد ظرفیت در سالن اصلی به فعالیت خود ادامه داد.

حسن زاده افزود: در حال حاضر فیلم های دیدن این فیلم جرم است ، شنای پروانه ، آقای سانسور ، آن شب و فیلم های خارجی که پروانه نمایش دارند در سه سانس 15، 17 و 19 برای بینندگان بر روی پرده می روند.

وی با اشاره به درخواست برای اکران فیلم کودک ادامه داد: سالن کودک و دیگر سالن ها آماده هستند و از نظر پخش آزمایش شده اند اما برای فراهم کردن سیستم گرمایش و سرمایش مورد نیاز سالن ها در تلاش هستیم تا به زودی دیگر سالن ها نیز پذیرای عموم باشند.

مدیر سینما بهمن شهرکرد یادآور شد: در گذشته از تعداد سانس ها کم می کردیم تا از دور اکران عقب نمانیم اما در حال حاضر این محدودیت برطرف شده و می توانیم همزمان در سالن ها فیلم های متفاوت را اکران کنیم.

وی در  پایان افزود: با توجه به ویروس کرونا هنوز برای ادامه فعالیت سینماها تصمیم گیری نشده است اما اگر به تعطیلی سینما ها نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سینما بهمن شهرکرد با 50 درصد ظرفیت/اکران نوروزی مشروط به تصمیم ستاد کروناست

فعالیت سینما بهمن شهرکرد با 50 درصد ظرفیت/اکران نوروزی مشروط به تصمیم ستاد کروناست