مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 16:452021-03-13حوادث

پیگیری پرشتاب پلیس هوشمند در یزد/ کویر برای قاچاقچیان نا امن شد


طرح پلیس هوشمند که از سال گذشته مطرح شد، امسال با شتاب بیشتری در استان یزد پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عباسعلی بهدانی فرد، روز شنبه در نشستی خبری با ارائه گزارشی از وضعیت وقوع جرائم و کشفیات پلیس در سال جاری اظهار داشت: دو سوم سرقت های استان یزد سرقت خرد است و استان یزد در زمینه سرقت در رتبه بیستم کشور قرار دارد به این معنا که 19 استان آمار بیشتری در این زمینه نسبت به استان یزد دارند.

وی همچنین از کشف بیش از 52 هزار کیلو مواد مخدر در یزد خبر داد و افزود: این میزان در مقایسه با سال گذشته از افزایش 29 درصدی برخوردار بوده است.

بهدانی فرد از افزایش آمار انهدام باندهای موادمخدر در یزد خبر داد و عنوان کرد: در این زمینه دارای رشد هفت درصدی بوده ایم و یزد هفتمین استان در زمینه کشفیات مواد مخدر است.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه اغلب قاچاقچیان از حاشیه امن کویر برای ترانزیت موادمخدر استفاده می کنند، تصریح کرد: کویرهای اطراف یزد ساماندهی شده و از این پس کویر برای قاچاقچیان مواد مخدر همچنین قاچاقچیان انسان امن نخواهد بود.

وی یادآور شد: برخورد جدی با قاچاقچیان انسان همچنان در دستور کار پلیس است و در این زمینه هیچ چشم پوشی از تخلف قاچاقچیان انسان و اتباع خارجی غیرمجاز نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری پرشتاب پلیس هوشمند در یزد/ کویر برای قاچاقچیان نا امن شد

پیگیری پرشتاب پلیس هوشمند در یزد/ کویر برای قاچاقچیان نا امن شد