مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 16:502021-03-13اقتصادي

خرید محصولات صنعتی با بهترین کیفیت از سایت آبا دیزل


شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل به عنوان یکی از بزرگترین و برترین تامین کنندگان محصولات صنعتی، در فضای آنلاین فعالیت جدی دارد و هر محصولی که نیاز داشته باشید می توانید از طریق سایت سفارش دهید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی به عنوان یکی از بزرگترین و برترین تامین کنندگان محصولات صنعتی، در فضای آنلاین فعالیت جدی دارد و هر محصولی که نیاز داشته باشید می توانید از طریق سایت این برند سرشناس سفارش دهید.

با آبادیزل بیشتر آشنا شویم مجوعه بازرگانی آبادیزل تهران یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین تامین کنندگان و عرضه کنندگان بزرگ محصولات و تجهیزات صنعتی در ایران است.

این شرکت محصولات مختلفی چون انواع ژنراتور، الکتروموتور، کمپرسور، الکتروپمپ، کارواش صنعتی و خانگی، تجهیزات کشاورزی و باغبانی، پمپ صنعتی و خانگی و… را وارد بازار کشور می کند.

یکی از بزرگترین اهداف آبادیزل عرضه سبد کالایی کامل و متنوع به صورت یکپارچه در کشور است که باعث می شود فعالان حوزه های صنعتی بتوانند تمام نیازهای خود را به صوت یکپارچه و باکیفیت بالا تهیه کنند.

این مجموعه براساس بیش از 12 سال سابقه فعالیت درخشان خود در بازار محصولات و تجهیزات صنعتی، به خوبی توانسته است با نیازسنجی دقیق سامان دهی مناسبی را برای عرضه انواع کالای صنعتی اجرا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید محصولات صنعتی با بهترین کیفیت از سایت آبا دیزل

خرید محصولات صنعتی با بهترین کیفیت از سایت آبا دیزل