100 درصد خدمات شرکت برق استان تهران تا پایان سال غیرحضوری می شودمدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: در حال حاضر بیش از 90 درصد خدمات ما به صورت غیرحضوری در حال انجام بوده و سعی می شود تا پایان سال به 100 درصد رشد پیدا کند که در این راستا نیازمند همکاری مردم هستیم. - ایسنا/تهران مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: در حال حاضر بیش از 90 درصد خدمات ما به صورت غیرحضوری در حال انجام بوده و سعی می شود تا پایان سال به 100 درصد رشد پیدا کند که در این راستا نیازمند همکاری مردم هستیم. حاجی رضا تیموری عصر شنبه 23 اسفندماه در نشست با فرماندار قرچک بیان کرد: در حال حاضر قبض مشترکین بصورت پیامک ارسال شده و شرایط پرداخت با درگاه های مختلف برای مردم فراهم است و همچنین 40 خدمت از طریق اپلیکیشن برق من ، وب سایت و سامانه تلفنی صورت گرفته و نیاز به مراجعه حضوری نیست. وی ادامه داد: با توجه به استراتژی های وزارت نیرو، تلاش در جهت خدمت رسانی بهینه و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین سرلوحه کار شرکت توزیع نیروی برق استان تهران است. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران افزود: فرآیند اجرای قبض سبز با هدف تأمین رضایت شهروندان، جلوگیری از اثرات مخرب زیست محیطی، افزایش بهره وری و صرفه جویی در هزینه ها در این شرکت اجرایی شده است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |