مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 17:332021-03-13اقتصادي

ضریب نفوذ صندوق بیمه روستاییان در مناطق مرزی افزایش می یابد


مدیر صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان غربی با اشاره به پایین بودن ضریب نفوذ بیمه در مناطق مرزی گفت: تلاش می شود سال آینده فرهنگ بیمه در این مناطق افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یونس معزز عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه از 526 هزار نفر افراد واجد شرایط در استان تاکنون 22 درصد آن محقق شده است، افزود: چایپاره، خوی و مهاباد بیشترین عضو را دارند و اشنویه و پیرانشهر و ماکو کمترین استقبال را برای عضویت در این بیمه به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 117 هزار خانوار روستایی آذربایجان غربی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان هستند، ادامه داد: هم اکنون 101 کارگزار فعال صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سطح استان فعال است و هر فرد می تواند با مراجعه به این دفاتر با پرداخت مبلغ موردنظر خود را بیمه کند.

مغزز افزود: محدوده سنی عضویت در صندوق بین 18 تا 50 سال است و تمامی روستاییان و عشایر و کشاورزان، می توانند با مراجعه به کارگزاری ها خودشان را تحت پوشش این صندوق قرار دهند تا بتوانند در زمان تهدید معیشت خانواده با عزت و کرامت از مزیت هایی که صندوق فراهم کرده است، استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب نفوذ صندوق بیمه روستاییان در مناطق مرزی افزایش می یابد

ضریب نفوذ صندوق بیمه روستاییان در مناطق مرزی افزایش می یابد