مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 18:102021-03-13بين الملل

نتانیاهو نقش همسرش در انتصاب مقام های ارشد امنیتی را تکذیب کرد


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای گزارش های اخیر درباره توافق محرمانه با همسرش درباره انتصاب مقام های ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هرگونه توافق محرمانه با همسرش درباره انتصاب مقام های ارشد امنیتی این رژیم را تکذیب کرد.

وی که با شبکه 13 رژیم صهیونیستی مصاحبه می کرد، گفت: این ها دروغ بوده و هیچگونه اساسی ندارد .

روزنامه صهیونیستی هاآرتص روز جمعه گزارش داده بود که داوید ارتسی از مقام های سابق و بلندپایه صنایع هوایی نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی از توافقی محرمانه میان بنیامین نتانیاهو و سارا نتانیاهو اطلاع یافته است که بر اساس آن، همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی قدرت و نفوذ بسیار زیادی در تعیین مقامات به ویژه مقامات امنیتی دارد.

طبق این گزارش، ارتسی در یک فایل ویدئویی ضبط شده در برابر خبرنگاری به نام دان راویو می گوید که بنیامین نتانیاهو و همسرش توافقی محرمانه با حضور داوید شمرون از وکلای نزدیک به نتانیاهو و یکی از مشاوران نزدیک به او امضاء کرده اند.

ارتسی در فایل مذکور افشا می کند که در توافق میان بنیامین و سارا نتانیاهو آمده است که تعیین رییس ستاد ارتش اسراییل، رییس موساد (دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی)، رییس شاباک (سرویس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو نقش همسرش در انتصاب مقام های ارشد امنیتی را تکذیب کرد

نتانیاهو نقش همسرش در انتصاب مقام های ارشد امنیتی را تکذیب کرد