مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 19:552021-03-13اقتصادي

افتتاح طرح توسعه محصولات دخانی و مواد شوینده در زنجان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طرح توسعه محصولات دخانی و مواد شوینده زنجان در سال 1400 به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طرح توسعه محصولات دخانی و مواد شوینده زنجان در سال 1400 به بهره برداری می رسد.

ناصر فغفوری شامگاه امروز (23 اسفندماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: پروژه های حوزه صنعت و معدن استان زنجان با توجه به طرح های توسعه ای، سند آمایش سرزمین و تحقق به شعار سال با عنوان جهش تولید برنامه ریزی و اجرا شده است، به طوری که حجم سرمایه گذاری صنعتی به بهره برداری رسیده در استان، سالانه چیزی حدود 800 تا 1200 میلیارد تومان بود که در سال جهش تولید، این رقم به 8000 میلیارد تومان رسید.

وی افتتاح شرکت فولاد ناب آرش با ظرفیت تولید یک میلیون تن شمش فولاد و 4500 میلیارد تومان ارزش سرمایه گذاری و اشتغال 700 نفر را یکی از پروژه های مهم افتتاح شده برشمرد و گفت: طرح توسعه شرکت فولادکاران افق ابهر نیز با تولید انواع میلگرد و با سرمایه گذاری 1000 میلیارد تومان، تکمیل زنجیره های تولید این صنعت را در دستور کار دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه در کشور 70 میلیارد نخ سیگار واردات داریم، عنوان کرد: شرکت GTI در راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح توسعه محصولات دخانی و مواد شوینده در زنجان

افتتاح طرح توسعه محصولات دخانی و مواد شوینده در زنجان