مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 20:452021-03-13اجتماعي

90 درصد راه های اصلی منطقه کوهستانی نکا بازگشایی شد+ فیلم


با تلاش انجام شده عوامل راهداری و نیروهای امدادی و نیروهای محلی90 درصد راه های اصلی منطقه کوهستانی نکا بازگشایی شد.

- حسین حمزه ای بریجانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نکا با اشاره به برف و بوران روزهای گذشته که منجر به مسدود شدن محورهای این شهرستان شد، اظهار کرد: اولویت اصلی بازگشایی محورهای اصلی مناطق کوهستانی نکاست که در اولویت ما قرار گرفته است و اکنون 90 درصد راه های اصلی منطقه کوهستانی نکا بازگشایی شده است.

  وی گفت: با تلاش های انجام شده در دو محور لایی و استخرپشت محور هزارجریب نکا که به دلیل بارش شدید برف  مسدود شده بود؛ تا بخش زیادی بازگشایی شده و در یک محور تا زنگت پایین بازگشایی شده و در محور بعدی هم تا روستای چرمی بازگشایی شده و با توجه به حضور عوامل راهداری و امکانات در منطقه کار همچنان در حال انجام است.

  بخشدار هزارجریب نکا با اشاره به اینکه بخش هزارجریب نکا دارای بیش از 60 روستاست؛ خاطر نشان کرد: این روستاها در زارم رود و  استخرپشت واقع شده اند و با تلاش های انجام شده عوامل راهداری و امدادی، بازگشایی راه های اصلی بیش از 80 درصد روستاها انجام شده است.

حمزه ای گفت: تعداد محدودی از روستاهای بالادست در منطقه هزارجریب نکا، به دلیل سرما در فصل زمستان خالی از سکنه است و تنها یک یا دو دامدار سکونت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد راه های اصلی منطقه کوهستانی نکا بازگشایی شد+ فیلم

90 درصد راه های اصلی منطقه کوهستانی نکا بازگشایی شد+ فیلم