مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 20:502021-03-13سياسي

حمایت 30 هزار حامی از ایتام و محسنین لرستان


در حال حاضر نزدیک به 30 هزار حامی از ایتام و فرزندان محسنین استان حمایت می کنند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: در حال حاضر نزدیک به 30 هزار حامی از ایتام و فرزندان محسنین استان حمایت می کنند.

جاسم محمدی فارسانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از برنامه های روتین کمیته امداد در حوزه مسکن بوده و ساخت، تعمیرات و کارهایی که در این حوزه انجام می شود جز اولویت های کاری ماست.

وی با اشاره به این که سال گذشته یک اتفاق بزرگ برای ما افتاد و سیل 98 منشاء خیر و برکت برای مددجویان ما بود، عنوان کرد: ما در ابتدای سیل به مددجویان خود گفتیم که نگران مسائل مربوط به امداد نباشند.

محمدی فارسانی عنوان کرد:ما اگر می خواستیم مانند برنامه روتین خود کار کنیم با همه تلاش ها و احتساب مسکن مهر در سال چیزی بیشتر از 250 واحد مسکونی نمی توانستیم تحویل بدهیم، اما از محل سیل و با کمک خیرین و مجموعه امداد چیزی بالغ بر 3200 مسکن فقط در بحث احداث و 2950 فقره تعمیرات داشتیم که مرداد ماه همان سال تعمیرات انجام شد و بخش اعظمی از احداث برای امسال باقی مانده بود.

مدیرکل کمیته امداد لرستان افزود: طی دهه فجر امسال 3113 واحد مسکونی را برای مددجویان در شهر و روستا افتتاح کردیم که از این تعداد 2440 واحد مربوط به سیل بود که احداثی های مربوط به سیل تا پایان اسفندماه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 30 هزار حامی از ایتام و محسنین لرستان

حمایت 30 هزار حامی از ایتام و محسنین لرستان