مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 21:152021-03-13اقتصادي

کاهش 25 درصدی بارندگی در لرستان


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی لرستان گفت: از ابتدای سال زراعی جدید تا به امروز 327 میلی متر بارندگی در لرستان داشته ایم که این میزان نسبت به پارسال 25 درصد کاهش داشته است.

- زینب اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: آسمان لرستان در روزهای آینده جوی آرام و پایدار را تجربه می کند، همچنین در روزهای پایانی هفته شاهد وقوع بارش هایی در سراسر استان هستیم.

وی با بیان اینکه متوسط میزان بارش طی روزهای گذشته در استان 29 میلی متر بوده است، افزود: بیشترین میزان بارش مربوطبه ایستگاه شول آباد با 56 میلی متر باران و کمترین میزان مربوط به شهرستان های الیگودرز و پلدختر با 12 میلی متر بوده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی لرستان بیان کرد: میزان بارندگی طی روز گذشته در مرکز استان 33 میلی متر بوده است.

اکبری با اشاره به اینکه از ابتدای سال  زراعی جدید تا به امروز 327 میلی متر بوده است، تصریح کرد: این میزان بارش سال گذشته 435 میلیمتر بوده است در نتیجه میزان بارندگی در لرستان نسیت به پارسال 25 درصد کاهش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نسبت به بلند مدت میزان بارش ها 14 درصد کاهش داشته است بر اساس نقشه های هواشناسی که میزان دقت آنان 70 درصد است در بهار پیش رو میزان بارش ها نرمال خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 25 درصدی بارندگی در لرستان

کاهش 25 درصدی بارندگی در لرستان