مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 21:452021-03-13سياسي

راه اندازی کتابخانه و مرکز اسناد جندی شاپور


رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با تشریح فعالیت های صورت گرفته در این دانشگاه در طول سال 99، گفت: امیدواریم در سال آینده بتوانیم راه اندازی کتابخانه و مرکز اسناد جندی شاپور را که در برنامه بودجه 1400 نیز پیش بینی شده است، - ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با تشریح فعالیت های صورت گرفته در این دانشگاه در طول سال 99، گفت: امیدواریم در سال آینده بتوانیم راه اندازی کتابخانه و مرکز اسناد جندی شاپور را که در برنامه بودجه 1400 نیز پیش بینی شده است، آغاز کنیم.

محمدرضا عصاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما برنامه های تعریف شده امسال را با توجه به وضعیت کرونا در نظر گرفتیم و تغییراتی نیز در آن انجام دادیم.

امسال برنامه دانشگاه را به سمت آموزش مجازی معطوف کردیم؛ خوشبختانه با سرعت عمل بسیار خوبی توانستیم زیرساخت های آموزش مجازی را برای دانشگاه فراهم کنیم تا دانشجویان در این دوران با مشکلی مواجه نشوند، البته این کار در همه دانشگاه ها انجام شد.

وی افزود: ما یک سال است که آموزش مجازی را دنبال می کنیم و زیرساخت های برگزای کلاس های مجازی را به زیرساخت های موجود اضافه کردیم و بسیاری از ظرفیت هایی که قبلا به آن فکر نمی کردیم و یا تجربه اجرای آن را نداشتیم و به گونه ای از ورود و انجام آن حذر داشتیم، تجربه کردیم و در دوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کتابخانه و مرکز اسناد جندی شاپور

راه اندازی کتابخانه و مرکز اسناد جندی شاپور