مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 اسفند 1399 ساعت 22:002021-03-13سياسي

نیل به مدیریت کاربردی گرا، تولیدمدار و پرهیز از هزینه کرد بدون دستاورد محوری


رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با بیان اینکه برنامه توسعه راهبردی پژوهشگاه علوم انسانی را به مرحله کاربردی­ سازی رسانده است، گفت: - رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با بیان اینکه برنامه توسعه راهبردی پژوهشگاه علوم انسانی را به مرحله کاربردی­ سازی رسانده است، گفت: این پژوهشگاه از مرحله محصور بودن در سطح تحقیقات صرفاً نظری عبور کرده در حال حاضر نزدیک به 50 درصد از اعضای هیئت علمی این پژوهشگاه درگیر طرح های راهبردی توسعه ای و کاربردی هستند.

دکتر حسینعلی قبادی در گفتگو با ایسنا، ضمن تبریک اعیاد مبعث و اعیاد شعبانیه و نوروز، با اشاره به این نکته که جشن های همه ملت ها، رنگ و مایه تمدنی خودشان را دارند و نوروز می تواند ژرفای تمدن ایران و فکر، فلسفه و فرهنگ ایرانی را نشان دهد، اظهار کرد: نوروز جشنی است که همزمان، هم جنبه شادی و ظاهری و هم جنبه کاملا معنوی دارد.

این جشن همذات پنداری با کیهان است و از ابتدا ایرانیان بر مبنای جهان بینی شهودی، حکمت خسروانی و حکمت اشراق، نوروز را نقطه تلاقی حکمت نظری و حکمت عملی قرار دادند.

در واقع نشات گرفتن نوروز از ذات و سرشت آدمی، باعث شده است که حتی با گذشت تاریخ و دگرگونی ها؛ نوروز جای خود را در میان ایرانیان و بسیاری از دیگر ملل جهان حفظ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیل به مدیریت کاربردی گرا، تولیدمدار و پرهیز از هزینه کرد بدون دستاورد محوری

نیل به مدیریت کاربردی گرا، تولیدمدار و پرهیز از هزینه کرد بدون دستاورد محوری