مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 03:552021-03-14سياسي

ورود رییس قوه قضاییه به مازندران/ بررسی نتایج سفر هیأت 30 نفر از قوه قضاییه به استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام ابراهیم رییسی در بیست و چهارمین سفر استانی خود دقایق پیش به همراه جمعی از مسؤولان عالی قضایی به وارد استان مازندران شد.

هدف از این سفر، بررسی مسائل و مشکلات قضایی حقوقی استان مازندران و نتیجه ارزیابی تیم های کارشناسی که از هفته های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش های کارشناسی در این استان حضور یافتند، است.

دیدار با قضات، کارکنان و مسؤولان قضایی و حضور در شورای اداری از برنامه های رییس قوه قضاییه در سفر به استان مازندران خواهد بود.

حجت الاسلام رییسی در این سفر با حضور در شورای قضایی مازندران به بررسی مشکلات حقوقی قضایی این استان خواهد پرداخت.

در بدو ورود به ساری صورت گرفت تشریح هدف سفر رییس قوه قضاییه به مازندران رییس قوه قضاییه در بدو ورود به مازندران هدف از سفرش را بررسی نتایج سفر هیأت 30 نفر از قوه قضاییه به استان برشمرد و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرهیختگان و شرکت در جلسه شورای عالی قضایی مازندران از دیگر اهداف این سفر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس آیت الله سید ابراهیم رییسی دقایق قبل در بدو ورود به مازندران در فرودگاه دشت ناز ساری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای عرض سلام و احترام دارم به مردم شهیدپرور مازندران وارد این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود رییس قوه قضاییه به مازندران/ بررسی نتایج سفر هیأت 30 نفر از قوه قضاییه به استان

ورود رییس قوه قضاییه به مازندران/ بررسی نتایج سفر هیأت 30 نفر از قوه قضاییه به استان