مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 04:052021-03-14سياسي

اصلاح سبک زندگی رویکرد اصلی «مجازات جایگزین حبس»


اصلاح سبک زندگی و آموزش های هویت شناسی و مهارت زندگی از راهکارهای اصلی تحقق روح قانون مجازات جایگزین حبس است که در همایش «جوان تمدن ساز» مطرح شد.

- قم- اصلاح سبک زندگی و آموزش های هویت شناسی و مهارت زندگی از راهکارهای اصلی تحقق روح قانون مجازات جایگزین حبس است که در همایش جوان تمدن ساز مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین مظفری عصر شنبه در همایش جوان تمدن ساز که به همت مؤسسه آوای توحید برگزار شد، با اشاره جشن بعثت رسول اکرم (ص) گفت: باید بدنبال راهکارهای اجرایی کردن رسالت پیامبر گرامی اسلام باشیم.

وی افزود: اگر شاهد ناهنجاری هایی در جامعه هستیم ناشی از فاصله گرفتن ما از رسالت اسلام و بعثت است.

رییس کل دادگستری استان قم با تاکید بر اینکه رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید محور همه فعالیت ها قرار گیرد گفت: قم در رسیدن به تمدن نوین اسلامی نقش مهمی دارد و باید به عنوان الگو برای جامعه مطرح شود.

حجت الاسلام مجید یزدی هم در این همایش با اشاره به موادی از قانون مجازات اسلامی درباره مجازات های جایگزین حبس که در دستور کار معاونت پیشگیری دادگستری قرار گرفت است گفت: اقداماتی که در این راستای حبس زدایی انجام می شود در واقع نامش جایگزین های مجازات حبس است چون معتقدیم اینها مجازات نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح سبک زندگی رویکرد اصلی «مجازات جایگزین حبس»

اصلاح سبک زندگی رویکرد اصلی «مجازات جایگزین حبس»