مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 04:352021-03-14سياسي

نصب 12 المان مناسبتی در ایام نوروز در شهر قم


سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از نصب 12 المان مناسبتی در ایام نوروز در شهر قم خبر داد و گفت: 35 المان ثابت و موقت شهری تا ایام نوروز بازسازی و نصب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید محمد موسوی منش با بیان اهمیت زیباسازی شهر در ایجاد نشاط اجتماعی و سرزندگی، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که سازمان زیباسازی در راستای استقبال از بهار و افزایش نشاط و سرزندگی اجتماعی در دستور کار قرار داده، موضوع خانه تکانی عید است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم احیاء و بازسازی المان های سطح شهر را موردتوجه قرارداد و افزود: یکی از اقداماتی که ذیل خانه تکانی عید پیش بینی شده موضوع احیاء و بازسازی المان های سطح شهر بوده که در سال های گذشته ساخته و به بازسازی نیاز دارد.

موسوی منش نحو اجرای کار را تشریح کرد و گفت: المان هایی که در سطح شهر به صورت ثابت جانمایی شده در محل بازسازی و المان های موقت در محل کارگاه احیا و بازسازی می شود.

وی تعداد المان های در حال بازسازی را 35 المان اعلام و بیان کرد: المان میدان شهید زین الدین، میدان شهرداری و سایر المان های ثابت و موقت به مرور بازسازی و تا ایام نوروز نصب می شود.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از نصب 12 المان مناسبتی در نوروز 1400 خبر داد و گفت: المان های مناسبتی باهدف استقبال از بهار در ورودی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 12 المان مناسبتی در ایام نوروز در شهر قم

نصب 12 المان مناسبتی در ایام نوروز در شهر قم