مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 04:452021-03-14اقتصادي

درهای خود را به روی میهمانان ببندید/دورهمی های کرونایی ممنوع


به خاطر تهدید جدی کرونای انگلیسی در اردبیل، ضرورت دارد همشهریان از دعوت میهمان به شهرستان خودداری کرده و دورهمی های چهارشنبه سوری و سال نو را ترک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود امامی یگانه در بازدید میدانی از بازار و مراکز خرید اردبیل افزود: اکیپ های نظارت مرکز بهداشت، هلال احمر، بسیج، اصناف و اتحادیه ها نظارت بر اماکن عمومی را به طور مرتب در دستور کار قرار داده اند و ضروری است اصناف، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام در مغازه ها و مراکز خرید را با جدیت دنبال کنند.

وی به خودداری همشهریان از هرگونه دید و بازدید و دورهمی در چهارشنبه سوری و عید نوروز تاکید کرد و گفت: مردم برای حفظ سلامتی خود از دعوت میهمان به شهرستان اردبیل خودداری کنند.

فرماندار اردبیل افزود: سلامتی مردم و حفظ جان آنان اولویت همه ماست و در این راستا همکاری خود مردم نقش اساسی برای کنترل این بیماری خواهد داشت.

امامی یگانه گفت: نگران خریدها و ترددهای پایان سال در این شهرستان هستیم و اگر شهروندان رعایت نکرده و موارد ابتلاء به ویروس ، طبق آمارهای اعلامی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در حال حاضر پنج نفر از شهروندان اردبیل به کرونای انگلیسی مبتلا شده اند، 9 هفته پیش، تعداد فوتی های کووید 19 در استان اردبیل در رکودی کم سابقه به 22 نفر فوتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای خود را به روی میهمانان ببندید/دورهمی های کرونایی ممنوع

درهای خود را به روی میهمانان ببندید/دورهمی های کرونایی ممنوع