مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 05:052021-03-14اجتماعي

اندر مصائب نابودی تالاب ها


مدیرکل حفاظت محیط زیست خرسان جنوبی گفت: بروز پدیده گرد و غبار که منشا اصلی آن بستر تالاب های خشک شده در مناطق کویری است، آلودگی شدید آب برخی از تالاب های کشور به منابع آلاینده شیمیایی و بیولوژیک و رسوبات و .

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل حفاظت محیط زیست خرسان جنوبی گفت: بروز پدیده گرد و غبار که منشا اصلی آن بستر تالاب های خشک شده در مناطق کویری است، آلودگی شدید آب برخی از تالاب های کشور به منابع آلاینده شیمیایی و بیولوژیک و رسوبات و .

تنها گوشه ای از مصائب نابودی تالاب هاست.

حسن اکبری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تالاب ها زیست بوم های طبیعی و بعضاً انسان ساخت هستند که پراکنش جغرافیایی آنها در همه اقلیم های کره زمین از قطب گرفته تا استوا و در تمام چشم اندازهای طبیعی از سواحل و جزایر تا مناطق مرتفع کوهستانی و حتی در اراضی تغییر شکل یافته توسط انسان نظیر اراضی کشاورزی و آببندها دیده می شوند.

وی افزود: زیستگاه های تالابی یکی از با اهمیت ترین اکوسیستم های طبیعی کره زمین هستند که از دیرباز نقش بسزایی در توسعه جوامع اطراف خود ایفا کرده اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خرسان جنوبی بیان کرد: منافع متعدد تالاب ها آن ها را در زمره مهم ترین و ارزشمندترین زیست بوم های جهان برای حفظ تنوع زیستی و فرهنگی قرار می دهد به نحوی که بسیاری از تمدن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندر مصائب نابودی تالاب ها

اندر مصائب نابودی تالاب ها