مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-14اقتصادي

صادرات نیاز توسعه اقتصادی است/ مشکل دیرینه پسماند در مازندران


رییس سازمان بازرسی کل کشور، صادرات را نیاز جدی برای توسعه اقتصادی کشور دانست و گفت: باید ظرفیت های لازم برای صادرات را فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن درویشیان صبح یکشنبه در بازدید از پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان مازندران، یکی از نیازهای کشور را برای تنظیم بازار، صادرات، ذخیره سازی واستانداردسازی، پایانه های صادراتی دانست و خواستار توسعه آن شد.

وی با تاکید بر حمایت از واحدهای صادراتی به ویژه در مواقع بحران گفت: امروز با بحران مرغ مواجه هستیم و اگر این واحد زودتر راه اندازی وفعال می شد، بخشی از مشکلات حوزه توزیع را شاهد نبودیم.

وی با اشاره به این که نیازجدی ما در توسعه اقتصادی، صادرات است، افزود: در کنار تأمین نیازهای داخلی کشور به دلیل افزایش روز افزون تولید در زمینه میوه و پروتیین باید ظرفیت های لازم را برای صادرات فراهم کنیم.

حجت الاسلام درویشیان با بیان اینکه پایانه صادراتی در صادرات میوه و محصولات کاربرد خوبی دارد، افزود: تاکنون محصولات آن به کشورهای مختلف شامل روسیه، قطر و دیگر کشورها صادر شده است و باید از آن حمایت شود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور، سرمایه در گردش را از جمله نیازهای پایانه صادراتی برشمرد و گفت: باید بانک های کشور برای تأمین سرمایه درگردش مورد نیاز کمک کنند زیرا بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات نیاز توسعه اقتصادی است/ مشکل دیرینه پسماند در مازندران

صادرات نیاز توسعه اقتصادی است/ مشکل دیرینه پسماند در مازندران