مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-14ورزشي

دعوت هشت البرزی به اردوی تیم ملی اسکیت


نائب رییس هیأت اسکیت استان البرز با اشاره به درخشش بازیکنان البرزی در مسابقات مختلف استانی، کشوری و بین المللی اسکیت، گفت: هشت بازیکن البرزی در پی برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی، - اعظم داودآبادی، نایب رییس هیأت اسکیت استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، گفت: با برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی 8 اسکیت سوار استان البرز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی ادامه داد: علیرغم همه کمبودها که اسکیت استان از نظر سخت افزایی، امکانات در بین استان های محروم قرار داده، با توکل بخدا و همراهی فدراسیون و اداره کل ورزش وجوانان و برنامه ریزی شایسته هیأت اسکیت و بکارگیری مناسب از سرمایه انسانی و مربیان اسکیت به شرایط آرمانی دست پیدا کردیم.

داودآبادی اظهار کرد: با شرکت در تمامی لیگ های استانی و مسابقات رسمی و المپیادهای کشوری سعی بر شناسایی استعداد برتر استان داشتیم و با حضور چشم گیر در مسابقات توانستیم اعتماد مربیان تیم ملی کسب کنیم و حصول آن دعوت هشت بازیکن به اردو تیم ملی بود.

وی افزود: بر این اساس حسین منشیدی، علی جهانی، شروین اولیازاده، محمد امین شاهین فر، متین همایون فر، عرفان گودرزی در بخش اسکیت سرعت پسران و زهرا طارمی، مهربان زهرا صادقیان در بخش دختران به این اردو دعوت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت هشت البرزی به اردوی تیم ملی اسکیت

دعوت هشت البرزی به اردوی تیم ملی اسکیت