مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-14اقتصادي

آغاز طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی از 25 اسفند در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی استان از 25 اسفند خبر داد.

-  به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالله بهمنش گفت: به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان از 25 اسفند امسال طرح تشدید نظارت و کنترل بهداشتی بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی آغاز و تا 14 فروردین سال 1400 ادامه دارد.

 مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد هدف از اجرای این طرح را ارتقاء سطح بهداشتی، تضمین سلامت و امنیت غذایی و فرآورده های خام دامی و رفاه حال شهروندان عنوان کرد و افزود: برای اجرای این طرح گروه های ثابت و سیار دامپزشکی در سطح استان در دو نوبت کاری صبح و عصر با انجام بازدید های سرزده خود بر این مراکز نظارت دقیق می کنند.

وی مراکزی که تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی قرار دارند را کشتارگاه های دام و طیور، سردخانه های نگهداری مواد پروتیینی، مراکز عرضه ماهی، گوشت قرمز، رستوران ها، هتل ها، کبابی ها، چلوکبابی ها، قصابی ها، خودرو های ویژه حمل فرآورده های خام دامی و سایر اماکن فرآورده های دامی برشمرد و اضافه کرد: در اجرای این طرح از توان همکاران دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی نیز استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی از 25 اسفند در کهگیلویه و بویراحمد

آغاز طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی از 25 اسفند در کهگیلویه و بویراحمد