مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-14بين الملل

پنتاگون بابت تمدید حضور گارد ملی در کنگره زیر فشار است


به دنبال تمدید استقرار گارد ملی در اطراف کنگره آمریکا به مدت دو ماه دیگر، بحث و جدل ها علیه وزارت دفاع آمریکا بالا گرفته است.

- به دنبال تمدید استقرار گارد ملی در اطراف کنگره آمریکا به مدت دو ماه دیگر، بحث و جدل ها علیه وزارت دفاع آمریکا بالا گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، تاکید قانونگذاران آمریکایی بر اینکه لزوم ماموریت گارد ملی به اثبات برسد، در شرایطی به گوش می رسد که وزارت دفاع آمریکا نتوانسته منطقی برای ادامه استقرار چند ماهه که به تازگی تا ماه مه هم تمدید شده است، بیاورد.

فشارها پس از آن افزایش یافت که برآورد جدید پنتاگون نشان می دهد که استقرار گارد ملی در اطراف کنگره آمریکا احتمالا تا ماه مه 521 میلیون دلار هزینه بر جای می گذارد.

دفتر گارد ملی آمریکا جمعه در بیانیه ای به هیل اعلام کرد، دو ماه استقرار اضافی گارد ملی 111 میلیون دلار هزینه خواهد داشت، در حالی که استقرار در سه ماه اول این ماموریت (از ژانویه تا مارس) حدود 410 میلیون دلار هزینه بر جای گذاشت.

قانونگذاران آمریکایی از دو حزب اصلی در مجلس نمایندگان و سنا، اکنون به دنبال پاسخ هایی برای این پرسش هستند که چرا ادامه تدابیر امنیتی ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون بابت تمدید حضور گارد ملی در کنگره زیر فشار است

پنتاگون بابت تمدید حضور گارد ملی در کنگره زیر فشار است