مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 06:302021-03-14سياسي

یاریگر دستگاه قضایی در قطع دست دزدان واختلاسگران باشیم


همه باید دربرای مبارزه با آسیب ها و قطع دست دزدان و اختلاسگران دستگاه قضایی را یاری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی صبح یکشنبه در دیدار نخبگان، نمایندگان اقشار مردمی رییس قوه قضاییه در ساری با گرامیداشت ماه رجب و شعبان، توحیدی کردن جامعه و مبارزه با ظلم و استکبار وفساد را دو هدف مهم بعثت پیامبران ذکر کرد و گفت: اگر بخواهیم جامعه از انوار وبرکات بعثت بهره مند شود باید به سمت معرفت الله وتقویت ایمان و توحید پیش رود.

وی تقویت ارزش های دینی و اسلامی، تقویت فرهنگ ایثار و شهادت را امری مهم دانست و گفت: حکومت عدل علوی شعار انقلاب اسلامی بود و جامعه ای که عدالت در آن نباشد، توحیدی نیست و جامعه ای که روح توحید در آن حاکم نباشد، هرقدر مسائل رفاهی داشته باشد، از عدالت محروم است.

وی ادامه داد: توحید بودن عدالت توحید واقعی نیست بنابراین باید در راستای عدالت قدم برداشت و با فسادها مقابله و دست فاسدان را باید قطع کرد.

آیت الله لایینی یادآور شد: یکی از اهداف قبول خلافت توسط حضرت علی (ع) مبارزه با فساد، احیای بیت المال بوده است و اکنون وجدان مردم از مبارزه با فساد راضی است و امیدواریم این حرکت توفنده تر وروز افزون باشد تا شاهد فساد، دزدی و اختلاس که آبروی نظام و ملت را زیرسئوال برده، نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاریگر دستگاه قضایی در قطع دست دزدان واختلاسگران باشیم

یاریگر دستگاه قضایی در قطع دست دزدان واختلاسگران باشیم