مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 06:402021-03-14اجتماعي

اشتغال 50 درصدی زندانیان در زنجان


مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان از اشتغال 50 درصدی زندانیان در زنجان خبر داد.

- محمد جوادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تشریح ضرورت های ایجاد مراکز اشتغال و مهارت آموزی برای زندانیان توسط مدیرکل زندانهای استان زنجان اظهار کرد: سازمان زندان ها برای اشتغال و حرفه آموزی زندانیان اهدافی را دنبال می کند.

وی تصریح کرد: از اهداف مهم سیاست های اصلاحی و تربیتی زندانیان با محوریت مهارت آموزی و اشتغال، کاهش آسیب و درآمدزایی برای خود زندانیان، خانواده های آنان از بسیاری از آسیب های پنهان و آشکار اجتماعی در امان خواهند ماند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان در ادامه به رویکرد جدید قوه قضاییه در دوره جدید مدیریتی اشاره افزود: در سال 1399 و در راستای اجرای برنامه های تحولی قوه قضاییه، اشتغال 50 درصدی زندانیان هدف گذاری شده که با تعامل بسیار سازنده دستگاه قضایی و با بهره گیری از ظرفیت های موجود، زندان های استان زنجان در عمل به وظایف تعریف شده موفق عمل کرده است.

وی تصریح کرد: اما با توجه به وضعیت فیزیکی و فرسودگی زندان ها به بویژه در مرکز استان (که بیش از 85 درصد از زندانیان استان را شامل می شود ) امکان توسعه کارگاه ها در داخل زندان ها به دلیل نبود فضای فیزیکی مناسب تقریبا محال به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 50 درصدی زندانیان در زنجان

اشتغال 50 درصدی زندانیان در زنجان