مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-14پزشكي

افزایش مبتلایان به کرونای انگلیسی در شهرستان قشم نگران کننده است


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم ضمن ابراز نگرانی از افزایش روزانه موارد مبتلا به کرونا جهش یافته انگلیسی در شهر و روستاهای تابع شهرستان قشم گفت: - ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم ضمن ابراز نگرانی از افزایش روزانه موارد مبتلا به کرونا جهش یافته انگلیسی در شهر و روستاهای تابع شهرستان قشم گفت: به دلیل کشف و شناسایی موارد مثبت ویروس کرونا جهش یافته انگلیسی در بین ساکنین روستای دیرستان، این روستا قرنطینه شد.

دکتر حمیدرضا بهزادی، صبح امروز (24 اسفند) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با شناسایی تعدادی از ساکنین روستای دیرستان به کووید 19 و کرونا جهش یافته انگلیسی، طی جلسه با بخشدار، امام جمعه، فرمانده دریابانی، بسیج، شیوخ، شوراها، دهیاران و معتمدین بخش شهاب و با هماهنگی فرماندار و حمایت دادستان، تصمیم به قرنطینه این روستا گرفته شد.

وی اظهار کرد: در همین راستا و به منظور حفظ سلامت مردم جزیره قشم در برابر ویروس جهش یافته انگلیسی، اسکله تفریحی کندالو نیز تعطیل شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم شرایط شهرستان را با توجه به تردد مسافر و روند رو به افزایش روزانه موارد مثبت کرونای جهش یافته انگلیسی را نگران کننده دانست و ضمن تأکید به رعایت پروتکل های بهداشتی خصوصاً سه نکته کلیدی استفاده از ماسک، رعایت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مبتلایان به کرونای انگلیسی در شهرستان قشم نگران کننده است

افزایش مبتلایان به کرونای انگلیسی در شهرستان قشم نگران کننده است