مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-14اقتصادي

چرا چرخ توزیع مرغ همچنان می لنگد؟


در یک سال اخیر مشکلات اقتصادی شدیدی چه بر اثر بیماری کرونا و چه به دلیل افزایش قیمت ارز و اعمال تحریم ها گریبان گیر مردم شده که متاسفانه در این میان کمبود کالاهای اساسی از جمله مرغ و گرانی آن نیز مشکلات مضاعفی را برای مردم به همراه داشته به طوری که شاهد .

- ایسنا/خراسان رضوی در یک سال اخیر مشکلات اقتصادی شدیدی چه بر اثر بیماری کرونا و چه به دلیل افزایش قیمت ارز و اعمال تحریم ها گریبان گیر مردم شده که متاسفانه در این میان کمبود کالاهای اساسی از جمله مرغ و گرانی آن نیز مشکلات مضاعفی را برای مردم به همراه داشته به طوری که شاهد تجمع مردم در صف های طولانی برای خرید مرغ به قیمت مصوب هستیم.

صف هایی که عریض و طویلی آن نه شایسته مردم است نه مسوولین.

با وجود قول ها و وعده‎های مسئولین مبنی بر رفع این مشکل و برنامه ریزی مناسب در زمینه جوجه ریزی برای تامین مرغ در خراسان رضوی همچنان این مشکل پابرجاست.

اما سوال این است که مشکل کمبود مرغ از زنجیره تولید تا توزیع چگونه ایجاد شده است؟ به همین دلیل برای بررسی وضعیت تولید و مشکلات موجود در حوزه تولید مرغ گوشتی سری به یکی از بزرگترین مرغداری های حاضر در مشهد زده ایم تا مشکلات بخش تولید این کالای پرحاشیه را زیر ذره بین قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا چرخ توزیع مرغ همچنان می لنگد؟

چرا چرخ توزیع مرغ همچنان می لنگد؟