مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 07:052021-03-14سياسي

نخستین جشنواره ملی شعر و داستان طلوع به کار خود پایان داد


فرآیند برگزاری جشنواره طلوع از آبان ماه آغاز شد و تا آخرین روز مهلت ارسال آثار 497 اثر به دبیرخانه ارسال شد و از کل آثار ارسالی 407 اثر مربوط به بخش شعر و بقیه مربوط به بخش داستان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره طلوع با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

جشنواره شعر و داستان طلوع در بخش علمی به دبیری امیر رسولی و در بخش اجرایی نیز توسط حسن پاکزاد برگزار شد.

داوری این جشنواره توسط دکتر ناصر حامدی، مصدق آقاجانلو و علی حنیفه در بخش شعر و محمد علی خامه پرست و مردعلی مرادی در بخش داستان انجام شد.

برگزیدگان بخش شعر این جشنواره به ترتیب میلاد حبیبی از اصفهان، شکوفه رضایی رزن از همدان و ملیحه سادات قاضی نیشابور بودند و در این بخش از مهدی حنیفه نیز به عنوان تقدیر شد.

در بخش داستان نیز هیأت داوران هیچ شرکت کننده ای را به عنوان نفر اول انتخاب نکرده و به ترتیب زهره میرعیسی خانی از زنجان و سید میثم موسویان از همدان دوم و سوم و کبری اَلتَج  از شهریار تهران، مهدی حنیفه از زنجان و زهره فصیحی از اصفهان نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

برگزاری باشکوه کنگره شهدا یک تکلیف بزرگ است نماینده ولی فقیه در استان زنجان در این مراسم با بیان اینکه معتقدیم برگزاری باشکوه کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان برای همگان یک ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره ملی شعر و داستان طلوع به کار خود پایان داد

نخستین جشنواره ملی شعر و داستان طلوع به کار خود پایان داد