مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-14اقتصادي

چرای یک میلیون واحد دامی مازاد بر ظرفیت در مراتع کرمانشاه


رییس اداره مراتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: سه میلیون واحد دامی در مراتع استان چرا می کنند که یک میلیون واحد دامی مازاد بر ظرفیت مراتع است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره مراتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: سه میلیون واحد دامی در مراتع استان چرا می کنند که یک میلیون واحد دامی مازاد بر ظرفیت مراتع است.

بهزاد حیدری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به صدور پروانه چرا برای سه میلیون واحد دامی در استان کرمانشاه، گفت: مراتع استان ظرفیت چرای این میزان دام را ندارند.

حیدری با بیان اینکه حدود یک میلیون واحد دامی مازاد در مراتع استان داریم، افزود: سه میلیون واحد دامی در مراتع استان چرا می کنند که یک میلیون واحد دامی مازاد بر ظرفیت مراتع است.

رییس اداره مراتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه ادامه داد: بیشترین آمار مربوط به چرای دام در مراتع را در مناطق گرمسیری استان و در بین دامداران مناطق عشایری شهرستان های قصرشیرین، سرپلذهاب، گیلانغرب و قسمت هایی از ثلاث باباجانی داریم.

حیدری با بیان اینکه در مناطق گرمسیری استان در ماههای بهمن، اسفند و فروردین بیشترین فشار به مراتع وارد می شود، تصریح کرد: در این سه ماه عشایری که هنوز در مناطق قشلاقی به سر می برند دام های خود را وارد مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرای یک میلیون واحد دامی مازاد بر ظرفیت در مراتع کرمانشاه

چرای یک میلیون واحد دامی مازاد بر ظرفیت در مراتع کرمانشاه