مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-14سياسي

نظری: حناچی درباره هزینه های رویداد 1400 شفاف سازی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری به حناچی درباره رویداد تهران 1400، اظهار داشت: - عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حناچی گزارش شفافی درباره هزینه های رویداد 1400 ارائه نکرده است، گفت: با اجرای این رویداد مشخص نیست که چه مشکلی از پایتخت نشینان قرار است برطرف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری به حناچی درباره رویداد تهران 1400، اظهار داشت: علیرغم تأکید شورای شهر مبنی بر ضرورت مشارکت تمام ارکان و معاونت های شهرداری تهران عمده اقدامات مربوط به رویداد تهران 1400 از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و آن هم فقط در بیلبورد ها و تبلیغات شهری نمود پیدا کرده است.

وی افزود: چرا لایحه مربوطه توسط شهردار تهران مجددا به شورا ارائه نشده است همچنین هزینه کرد درباره این رویداد مشخص نیست به چه صورت بوده و تاکنون گزارش شفاف از آن به مردم و نمایندگان شورا داده نشده است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: حناچی باید گزارشی از اعتبارات و برنامه های اجرایی این رویداد را به شورا ارائه کند تا مشخص شود که نقش مختلف معاونت های شهرداری در این امر چه بوده و با اجرای این رویداد قرار است چه مشکلی از پایتخت نشینان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظری: حناچی درباره هزینه های رویداد 1400 شفاف سازی کند

نظری: حناچی درباره هزینه های رویداد 1400 شفاف سازی کند