مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-14اقتصادي

اعطاء 710 میلیارد تسهیلات به مددجویان تحت پوشش لرستان


صندوق قرض الحسنه امداد ولایت امسال بیش از 9300 فقره وام در حوزه های کارگشایی، ودیعه مسکن و ساخت مسکن در حوزه حمایت جهیزیه و ازدواج جوانان، - ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت امسال بیش از 9300 فقره وام در حوزه های کارگشایی، ودیعه مسکن و ساخت مسکن در حوزه حمایت جهیزیه و ازدواج جوانان، درمان بیماران مجموعه با مبلغی بالغ بر 71 میلیارد تومان اعطا کرده است.

جاسم محمدی فارسانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کمیته امداد 22 روز پس از پیروزی انقلاب با دستور امام خمینی(ره) تأسیس شد که نشان دهنده نگاه ویژه ایشان به جایگاه محرومین و مستضعفین است.

وی ادامه داد: با گذشت 42 سال از انقلاب و سابقه و فعالیت کمیته امداد، ما در دنیا نظیر این مجموعه مردمی و انقلابی را نداریم که اینگونه خدمات را بی منت به نیازمندان برساند.

محمدی فارسانی با اشاره به این که یکی از اتفاقات خوب در مجموعه امداد، ترویج فرهنگ قرض الحسنه بود، عنوان کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تنها صندوقی است که از سال 95 از بانک مرکزی جمهوری اسلامی مجوز فعالیت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان تصریح کرد: این صندوق محل تجمع خیرینی است که هیچگونه سودی از محل سپرده گذاری عاید آن ها نمی شود و تنها سود آن ها شراکت با مردم و وعده خداوند مبنی بر بازگش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطاء 710 میلیارد تسهیلات به مددجویان تحت پوشش لرستان

اعطاء 710 میلیارد تسهیلات به مددجویان تحت پوشش لرستان