مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-14اقتصادي

قابلیت های امنیتی جدید در اینترنت بانک و موبایل بانک سرمایه


به منظور افزایش امنیت حساب مشتریان در خدمات بانکداری الکترونیک، قابلیت های امنیتی جدیدی به اینترنت بانک و موبایل بانک سرمایه افزوده شد.

- به منظور افزایش امنیت حساب مشتریان در خدمات بانکداری الکترونیک، قابلیت های امنیتی جدیدی به "اینترنت بانک" و "موبایل بانک" سرمایه افزوده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک سرمایه، به منظور افزایش سطح کیفی کنترل­های امنیتی و رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک، سرویس احراز هویت دو عاملی در سامانه های اینترنت بانک و موبایل بانک سرمایه به هنگام ورود به سامانه و انجام انواع تراکنش های انتقال وجه حسابی فعال شده است.

با راه اندازی این سرویس امنیتی، پس از درج نام کاربری و رمز عبور ثابت توسط مشتری، پیامکی حاوی رمز پویا ورود (بلیط امنیتی) برای شماره موبایل ثبت شده مشتری در سامانه بانک، به صورت خودکار ارسال می شود و صفحه جدیدی به ایشان نمایش داده می شود که از مشتری می خواهد بلیط امنیتی ارسال شده برای ایشان را در قسمت مربوطه وارد نموده و در صورت ورود صحیح رمز، مشتری می تواند وارد صفحه اینترنت بانک یا موبایل بانک خود شده و از امکانات سامانه استفاده نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت های امنیتی جدید در اینترنت بانک و موبایل بانک سرمایه

قابلیت های امنیتی جدید در اینترنت بانک و موبایل بانک سرمایه