مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 07:302021-03-14اجتماعي

مدیریت همگانی راهکار جلوگیری از تعدی به جنگل و مرتع است


استاندار فارس، مدیریت همگانی و استفاده از نیروهای متخصص و نخبه را راه حلی کاربردی برای جلوگیری از تعدی به حوزه جنگل و مراتع ذکر کرد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس، مدیریت همگانی و استفاده از نیروهای متخصص و نخبه را راه حلی کاربردی برای جلوگیری از تعدی به حوزه جنگل و مراتع ذکر کرد.

عنایت الله رحیمی یکشنبه 24 اسفند در آیین رونمایی از طرح هنگ امداد طبیعت و افتتاح واحد مدیریت فناوری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس، بیان کرد: منابع طبیعی و محیط زیست بستر حیات انسان است.

او چگونگی وضعیت منابع طبیعی و محیط زیست را یکی از شاخص های اصلی در زمینه توسعه پایدار ذکر و خاطرنشات کرد: معنای دقیق و درست توسعه پایدار منطبق بر محیط زیست و منابع طبیعی در گستره وسیع تر است.

استاندار فارس تاکید کرد: اگر می خواهیم سرزمینی پیشرو، بالنده و رو به رشد داشته باشیم قطعا توجه به منابع طبیعی و محیط زیست یکی از اولویت های اساسی ما خواهد بود.

رحیمی با بیان اینکه فرصت های خوبی به ویژه در فارس در حوزه منابع طبیعی اعم از جنگل و مرتع داریم، گفت: اولین ویژگی منابع طبیعی ما این است که وسیع ترین جنگل های کشور با گونه های مختلف در اختیار داریم و همچنین حائز و رتبه دوم و سوم مراتع با وسعتی قابل توجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت همگانی راهکار جلوگیری از تعدی به جنگل و مرتع است

مدیریت همگانی راهکار جلوگیری از تعدی به جنگل و مرتع است