مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-14سياسي

جریان انقلابی مردم را به انتخابات پرشور دعوت کنند


شورای سیاستگذاری نیروهای انقلابی در انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان با صدور بیانیه ای بر لزوم تقویت انسجام جریان انقلابی تاکید کرد و خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات و انتخاب اصلح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، شورای سیاستگذاری نیروهای انقلابی در انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان بیانیه ای صادر کرد که متن آن در ذیل می آید.

بسم الله الرحمن الرحیم ضمن عرض تبریک عید بزرگ مبعث پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) به اطلاع شهروندان عزیز دارالمؤمنین گرگان می رساند: همان طور که قبلاً اطلاع رسانی شد، با توجه به در پیش بودن انتخابات ششمین دوره ی شوراهای اسلامی شهر و روستا، شورای سیاستگذاری نیروهای انقلابی ذیل شورای ائتلاف استان گلستان، از ماه ها پیش کار خود را آغاز کرد و بحمدالله تاکنون حدود 30 نفر از کسانی که با رویکرد انقلابی، قصد ورود به عرصه ی نامزدی در انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان را دارند، در شورای سیاستگذاری ثبت نام کردند.

شورای سیاستگذاری پس از ثبت نام افراد و اخذ مدارک مورد نیاز و ارزشیابی ابتدایی از آنان با توجه به فرم مربوطه، ضمن آغاز تحقیقات میدانی و همزمان با آن، همه ی داوطلبان را به جلسه ی مصاحبه دعوت کرد و این مصاحبه با حضور اساتید برجسته دانشگاهی و حوزوی و افراد مجرب و آشنا به قوانین مدیریت شهری و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان انقلابی مردم را به انتخابات پرشور دعوت کنند

جریان انقلابی مردم را به انتخابات پرشور دعوت کنند