مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-14اجتماعي

تجهیز معابر شهری کرمانشاه به کاشن تانک های ترافیکی/ در 105 محل نصب می شود


در راستای ایمن سازی معابر شریانی درجه یک، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهر کرمانشاه برای اولین بار در سطح کلانشهر کرمانشاه اقدام به نصب کاشن تانک ترافیکی می کنیم.

- محسن ارجمندی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: معاونت حمل و نقل و ترافیک، سیاست کلان خود در به حداقل رساندن حوادث رانندگی را در دستور کار دارد و این سیاست در سال 1400 پررنگ تر خواهد شد.

وی افزود: در همین راستا و برای اولین بار اقدام به نصب کاشن تانک که یکی از تجهیزات مدرن حوزه ایمنی ترافیک و بیشترین بازدارندگی را نسبت به دیگر تجهیزات در جناغی و محل تفکیک مسیرها ایجاد می کند، کرده ایم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار کرمانشاه ادامه داد: با برنامه ریزی کارشناسان حوزه و خرید تجهیزات به مقدار نیاز و اولویت بندی معابر، هم اکنون در سطح شهر این پروژه ایمنی ترافیکی در هفت معبر شامل بلوار طاقبستان، بزرگراه امام حسین، بزرگراه امام علی، بلوار شهید بهشتی، بلوار شهید کشوری، بلوار شهید شمشادیان و بلوار شهید قاسم سلیمانی در جریان است.

ارجمندی در پایان با بیان اینکه 105 محل برای اجرای این طرح برنامه ریزی شده و تاکنون 50 مورد آن نصب شده است، تصریح کرد: این اقدامات درحالی صورت می گیرد که شهرداری در بدترین وضعیت مالی است که جا دارد از حمایت های  شهردار کرمانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز معابر شهری کرمانشاه به کاشن تانک های ترافیکی/ در 105 محل نصب می شود

تجهیز معابر شهری کرمانشاه به کاشن تانک های ترافیکی/ در 105 محل نصب می شود