مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-14بين الملل

فیلم پیاده روی فضایی فضانوردان


30 صبح به وقت منطقه زمانی شرقی(ساعت16 به وقت تهران) دو تن از فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین المللی پیاده روی فضایی دیگری را انجام دادند.

- روز گذشته ساعت 7:30 صبح به وقت منطقه زمانی شرقی(ساعت16 به وقت تهران) دو تن از فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین المللی پیاده روی فضایی دیگری را انجام دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیروز ویکتور گلاور و مایکل هاپکینز سومین پیاده روی مشترک خود را انجام دادند و طی آن حدود شش ساعت و 47 دقیقه به سرویس و تعمیر کردن سیستم خنک کننده و تجهیزات ارتباطی ایستگاه پرداختند.

دو فضانورد دیگر به نام های کیت روبینز و سوییچی نوگوچی نیز در ابتدا به پوشیدن لباس این دو فضانورد پیش از آغاز پیاده روی و خارج شدن از ایستگاه فضایی بین المللی کمک کردند و سپس به نظارت بر پیاده فضایی آنها پرداختند.

این پیاده روی 237 امین پیاده روی فضایی بود که به منظور تعمیر و ارتقا و نگهداری از ایستگاه فضایی انجام شد و از طرفی پنجمین پیاده روی فضایی سال 2021 و ششمین پیاده روی فضانوردان ماموریت اکسپدیشن 64 بود.

بعد از این پیاده روی می توان گفت تاکنون ویکتور گلاور در کل 26 ساعت و 7 دقیقه و هاپکینز 32 ساعت و 1 دقیقه پیاده روی فضایی انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم پیاده روی فضایی فضانوردان

فیلم پیاده روی فضایی فضانوردان