مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-14اقتصادي

ساخت و نصب بیش از 60 المان نوروزی در ملایر


رییس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر با اشاره به اجرای طرح هایی در راستای استقبال از نوروز، گفت: طراحی، ساخت و نصب بیش از 60 المان نوروزی در ایام نوروز در سطح شهر طی سال های اخیر انجام شده است.

- ایسنا/همدان رییس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر با اشاره به اجرای طرح هایی در راستای استقبال از نوروز، گفت: طراحی، ساخت و نصب بیش از 60 المان نوروزی در ایام نوروز در سطح شهر طی سال های اخیر انجام شده است.

مهدی بهرامی در گفت وگو با ایسنا، به کاشت بیش از دو میلیون نشاء گل های اطلسی، ستاره ای، اختر، شب بو زعفرانی، آهار، همیشه بهار، جعفری و انواع گل رز در سطح شهر اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، المان خانواده در بلوار سیف الدوله نصب شد.

مردم در این شرایط نیازمند روحیه و نشاط هستند بنابراین کاشت انواع گل های بهاره و فضاسازی شهری در حال انجام است.

وی از نصب چندین المان نوروزی شامل المان های نوری دست و گل، دست و پروانه، هفت سین نوری، ساعت تحویل سال، درخت و آدمک نوری، تخم مرغ، تونل نوری، اسب و کالسکه، سیب نوری، بالن، المان شهرجهانی انگور، آدمک و قاصدک، المان منبت، هفت سین قو، جام هفت سین، پیرمرد و پیرزن، دخترک و جعبه کادو و نصب استندهای فلزی در روزهای آینده در سطح شهر خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و نصب بیش از 60 المان نوروزی در ملایر

ساخت و نصب بیش از 60 المان نوروزی در ملایر