مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-14سياسي

انتقاد معاون وزیر بهداشت از بی توجهی به حوزه رفاهی و دانشجویی در بودجه


معاون فرهنگی وزارت بهداشت از بی توجهی به حوزه رفاهی و دانشجویی در برنامه و بودجه انتقاد کرد و گفت: ما اعتقاد داریم افرادی که بنا است نظام سلامت کشور را مدیریت کنند باید با یک وسعت نظر و مناعت طبع بزرگ شوند تا در آینده با همین مناعت طبع بتوانند به مردم خود خدمت رسانی کنند.

- معاون فرهنگی وزارت بهداشت از بی توجهی به حوزه رفاهی و دانشجویی در برنامه و بودجه انتقاد کرد و گفت: ما اعتقاد داریم افرادی که بنا است نظام سلامت کشور را مدیریت کنند باید با یک وسعت نظر و مناعت طبع بزرگ شوند تا در آینده با همین مناعت طبع بتوانند به مردم خود خدمت رسانی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیما سادات لاری در مراسم تقدیر از خیران نیک اندیش در حوزه های رفاهی و دانشجویی با بیان این که ما تلاش داریم ندای مظلومیت دانشجویان خود را به گوش خیران برسانیم، اظهار کرد:این حضور، وظیفه مسؤولان است تا زیرساخت های تحصیلی دانشجویان را در حوزه رفاهی و دانشجویی فراهم کنند.

اما واقعیت این است که در برنامه و بودجه توجهی به این حوزه نشده است، در حالی که ما اعتقاد داریم افرادی که بنا است نظام سلامت کشور را مدیریت کنند باید با یک وسعت نظر و با مناعت طبع بزرگ شوند تا در آینده با همین مناعت طبع بتوانند به مردم خود خدمت رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد معاون وزیر بهداشت از بی توجهی به حوزه رفاهی و دانشجویی در بودجه

انتقاد معاون وزیر بهداشت از بی توجهی به حوزه رفاهی و دانشجویی در بودجه