مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-14سياسي

ائمه جمعه نخبگان را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند


نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان از ائمه جمعه استان خواست نخبگان را برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا ترغیب کنند.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان از ائمه جمعه استان خواست نخبگان را برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستا ترغیب کنند.

آیت الله محمود محمدی عراقی امروز(24 اسفند) در گردهمایی ائمه جمعه استان با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری هم در سخنرانی اخیر خود راه علاج مشکلات کشور را در حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات عنوان کردند، برای حل مشکلات باید حضوری پرشور و آگاهانه در انتخابات داشته باشیم.

آیت الله محمدی عراقی با بیان اینکه ائمه جمعه وابسته به هیچ حزب و گروهی نبوده و مورد اعتماد مردم هستند، گفت: ائمه جمعه باید آگاهی جامعه را بالا برده و آنها را برای حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در شرایط کنونی همه باید پای صندوق های رای حضور پیدا کرده و با انتخاب افراد شایسته شرایط را برای بهبود اوضاع مهیا کنیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با انتقاد از عدم حضور نخبگان و چهره های توانمند برای نامزد شدن در انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: احساس می شود افراد شایسته وارد میدان نمی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه نخبگان را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند

ائمه جمعه نخبگان را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند