مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-14سياسي

تمدید ماموریت گزارشگر ویژه کشوری اقدامی سیاسی و مزورانه است


معاون بین الملل ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام آمادگی ستاد حقوق بشر برای کار با کلیه کشورها، سازمان های مردم نهاد و وجدان های بیدار جامعه جهانی خواستار پایان دادن به سوء استفاده ابزاری و گزینشی نسبت به حقوق بشر شد.

- معاون بین الملل ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام آمادگی ستاد حقوق بشر برای کار با "کلیه کشورها، سازمان های مردم نهاد و وجدان های بیدار جامعه جهانی" خواستار پایان دادن به "سوء استفاده ابزاری و گزینشی نسبت به حقوق بشر" شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، سید مجید تفرشی معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر در نشست مشترک ستاد با سفرا، کارداران و روسای نمایندگی های بین المللی سازمان ملل مقیم تهران که با عنوان حقوق بشر در عصر مسئولیت پذیری و حسابرسی در مجتمع شهید بهشتی قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: حضور هفتاد درصدی جامعه دیپلماتیک مقیم تهران در جلسه فوق نماد اهمیت موضوع حقوق بشر نزد افکار و جوامع بین المللی است.

وی در این مراسم که با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری مطمئن برگزار شده بود، با بیان اینکه در دنیایی زندگی می کنیم که تولیدکنندگان اصلی سلاح در دنیای غرب و در راس آنها آمریکا بیشترین ادعای دفاع از حقوق بشر را سر می دهند، بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید ماموریت گزارشگر ویژه کشوری اقدامی سیاسی و مزورانه است

تمدید ماموریت گزارشگر ویژه کشوری اقدامی سیاسی و مزورانه است