مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-14اقتصادي

اجرای طرح کاپ در مراکز و سازمان های دولتی کرج


سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: در سال های گذشته به جهت خلاءهای موجود افراد غیرمجاز زیادی در حوزه جمع آوری پسماند خشک شکل گرفته اند که باعث ایجاد آشفتگی در مدیریت پسماند شهر شده اند.

- ایسنا/البرز سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: در سال های گذشته به جهت خلاءهای موجود افراد غیرمجاز زیادی در حوزه جمع آوری پسماند خشک شکل گرفته اند که باعث ایجاد آشفتگی در مدیریت پسماند شهر شده اند.

محمد مسیبی در گفت وگو با ایسنا گفت: ما در شش ماه گذشته پویشی با نام کاپ (کاهش تولید پسماند) را با رویکرد فرهنگ سازی در حوزه های مختلف مدیریت پسماند از جمله آبگیری و کم حجم سازی پسماندهای تر، تفکیک زباله از مبدا، فعالیت های گسترده آموزشی و همچنین هوشمندسازی جمع آوری پسماندهای خشک را در مدارس، دانشگاه ها و منازل مسکونی شروع کرده ایم و نخستین مرحله از این طرح در ادارات و سازمان های دولتی در حال اجرایی شدن است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج افزود: در این مرحله کارشناسان سازمان با مراجعه به مراکز دولتی نسبت به اطلاع رسانی و ارزیابی اجرای آیین نامه مدیریت پسماند مدیریت سبز و تفکیک زباله از مبدا اقدام می نمایند و تا پایان سال تمام این دستگاه های اجرایی به سیستم جمع آوری الکترونیک پسماند خشک سازمان وصل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کاپ در مراکز و سازمان های دولتی کرج

اجرای طرح کاپ در مراکز و سازمان های دولتی کرج