مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-14اقتصادي

ثبت نام 79 هزار نفر از فارس برای مسکن/59 هزار نفر تایید نشدند


مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اعلام کرد که بالغ بر 79 هزار و 919 نفر از این استان در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

- ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اعلام کرد که بالغ بر 79 هزار و 919 نفر از این استان در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

زاهدی خاطرنشان کرد: در طرح اقدام ملی مسکن در استان فارس 64 هزار و 225 نفر به شکل مستقیم و 15 هزار و 694 نفر از فرهنگیان استان فارس نیز به صورت جداگانه اقدام به ثبت نام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، زاهدی گفت: از کل کسانیکه ثبت نام کرده اند، 59 هزار نفر واجد شرایط شناخته نشده اند.

او خاطرنشان کرد: در صورت اعتراض به نحوه بررسی می توانند از طریق وبسایت طرح اقدام ملی مسکن اعتراض خود را ثبت کنند تا مجددا ارزیابی انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی همچنین گفت: مابقی افرادی که واجد شرایط شناخته شده اند به تدریج در حال تعیین تکلیف و معرفی به پروژه های مختلف اقدام ملی در سطح استان هستند.

زاهدی اضافه کرد: بالغ بر 7000 نفر نیز با احتساب فرهنگیان، واریز وجه داشته اند که این افراد به طور قطعی به پروژه های مختلف اقدام ملی معرفی شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: بیش از هزار هکتار زمین در فارس برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 79 هزار نفر از فارس برای مسکن/59 هزار نفر تایید نشدند

ثبت نام 79 هزار نفر از فارس برای مسکن/59 هزار نفر تایید نشدند